Friday, 17 June 2011

cerita pertama aku untuk bloq ni..(^_^)~~

huhu...nama ku.??org pgil aku aini,aku ank ke-5 dari 5 adik beradik heheheh..ank bgsu wooo kiki..tapi aku tak manja pun...cuma sikit jela klu ada pun mnja tu..hehehe biasa la pmpuan...aku ada dua kakak n dua abg..semuaya sporting2..ehhe..dan  semua ye sudah kerja,,cuma aku je masih tak hbs2 belajar heheh...tapi tak lama da nk hbs...hehe,,aku ada mak n ayah y sgt..pyayang..yela..mna ada mak ayah tak sayang kan ank kan...btul tak?aku jenis kelakar..tpi kelakar ke??klu ada org suka time aku buat lawak kira kelakar la jgk kan ..aku peramah dengan org,,terutama dgn kwn2..nk2 y satu kepala degan aku,bila berjumpa mcm2 cerita lah ada suka,,ada y mnakutkan,,mcm2 lah..kdg2..mmg seronok lah..tapi ada org kata aku sombong..aku ni tak sombong..cuma nmpk je sombong..klu nk tau try la bkwn dulu..jgn sedap2 kata aku ni sombong kan,,bkan kan sombong tu tak elok,,kata ustaz kolej aku msa mgaja"orang pmpuan ni kalu cantik sikit sombong" haaaa tpi tu  bkan aku,,sbb aku tak sombong..aku pun tak ada la cntik sgt cuma,,manis jela sikit......amboi aku da angkat bakul sendiri ni..tapi ape salah ye,,angkat sendiri..kan..sekali sekalo..kata ore klate...hihi..mmm aku tak ada apa cerita sgt la,,nk cerita ttg diri aku ni,,sbb tak pndai nk mgaram..pepe pun cukup dulu la..nti ada cerita nk smbung lagi..heheh...

No comments:

Post a Comment