Thursday, 23 June 2011

keindahan pantai bukit kluang~~besut terengganu~

haaaaaaaaaa aku tak ada nk cerita sebenar yer..tp lama aku tak mgaram n tak bercerita..ehheh..tadi kua dengan kwan2 pegi makan mee sup..best jgak,, ehheh mee sup kat besut ni..da la..murah ehheh..ayam pulak die letak mak oiii besar macam dinasor..heheh aku pgil "" ni bukan ayam ni..tpi dinasor besar mcm ni,,heheh,,~"" kawan2 aku gelak.. yang pergi,,juliana,liza,shima,nini n jgak pakwe die syahir..heheh..best tgok kawan aku ada pakwe bahagia je..aku doa kan kwan aku semua bahagia.... heheh aku jela y masih single..heheh tak berpakwe lagi..heheh tapi tak apa la.."jodoh pertemuan ,ajal maut semua allah tntukan ehheh....btul tak??alaaaa tak ada pkwe pun ok pe...hppy jgak,,nti lama2 ada la tu kan heheheh...weeeeekkkkkk:(^_*)~~yang penting blaja dulu agar berjaya...nti cepat dapat keje...heheh eh..eh..eh..da jauh mgelamun ni..cop..cop..nk smbung cerita lgi... ok... lepas makan kami..pergi pantai bukit kluang..best jgk la.. pergi sana..cuma cuaca agak panas..woooo..tapi keadaan n persekitaran di sana cantik,,indah tengok pulau,laut..ombak..bukit2,,n ada gua tau kt sana ..mmg cantik..segar mata,,rasa,,,angin n laut berombak...cooooollllll.. bnyak kami bergambar..tau kt sana ..tp nak letak semua gambar tu..rasa yerr tak larat sbb bnyak sgt heheh...aku letak y mna dapat jela erkk..hehe..ada lgi satu cerita yang tak berapa aku suka...g sana..sbb ada je pasangan kapel duk berkepit2 n berasmara kt batu2.jambatan..eee tak malu la..n tak takut kna tgkap kt pncegah maksiat ke,,buat macm tu..tu semua kerja tak elok  di mata n haram di sisi agama kan,,tak takut dosa ke,,, kawin la...dari pada buat maksiat macam tu...rasa nak amik je gambar diorang tgah berasmara..letak kt  you tube baru padam muka diorag,, mmm ni la punca terjadi ye..pembuangan bayi,megandung anak  luar nikah la..ape la..pastu anak y tak berdosa jugak yg jadi mangsa kan,,,ape la...nk jdi dgan manusia skang...kalu kawen kan elok..halal n jgak baik di sisi agama,,mmm ni la kata hubungan y ikut hawa nafsu semata2...buat malu ibu bapa saja.~~.ya allah kau jauh kan lah aku dari semua tu,,,dekat kan aku dengan peganggan agama yang kuat dan teguh pada ajaran mu ya allah..amin...~~

sebagai pedoman semua..CINTAI LAh ALLAH,NABI MUHAMMAD,DAN IBU BAPA..LG elok dan berkat.. ~~ kalau nk bercinta..ikut la landasan y btul..n di redhai allah swt.~~teguran n nasihat buat diri sndiri dan kepada semua...(*_*)~~

mmm tak ada apa nk di kogsi lg ni...

heheh ...lalalalalalla~~~senyum SOKMO!!!!













heheh.. cntik tak kawasan ni.........................:)

No comments:

Post a Comment